FAQ

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na twój adres mailowy będziemy przesyłać informację o twoim zamówieniu

Po zalogowaniu się na swój profil zawsze masz dostęp do statusu zamówienia

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

- W przypadku wyboru opcji „przelew tradycyjny” przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty

- W przypadku wyboru opcji „przelewy24.pl” – przesyłka zostanie wysłana w tym samym dniu.

UWAGA:

Zamówienie złożone do godziny 12.00 z wybraną opcję kurier pobranie lub płatność przelewy24.pl będzie zrealizowane w dniu złożenie zamówienia. Inne zamówienia będą realizowane w kolejnym dniu roboczym.

Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj 24h

 

Jak wysyłamy zakupiony towar?

Wszystkie zamówienie złożone w naszym sklepie realizowane są firmą kurierską

 

Jakie są koszty wysyłki?

Przesyłka kurierska (przedpłata, przelewy.24.pl) – 13zł

Przesyłka kurierska pobraniowa – 15zł

  

Jak zapłacić za zamówienie?

  • przelew na konto bankowe (przelew tradycyjny)
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line – przelewy24.pl)

 

Gdzie odebrać towar w przypadku zamówienia z odbiorem osobistym?

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym zapraszamy do naszego sklepu w Pęcicach 05-806 ul . Sokołowska 9 w godzinach 8.30 – 16.30

 

Kupony rabatowe?

Forma  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. (bez kosztów dostawy)

 

Potrzebujesz Fakturę?

W przypadku chęci otrzymanie faktury prosimy w sekcji 03 podsumowania zamówienia w polu

„Jeżeli chcesz dodać komentarz do swojego zamówienia, zapisz go poniżej” wpisać pełne dane na które mamy wystawić fakturę. Fakturę znajdziesz w środku paczki.

 

Jak edytować złożone zamówienie?

Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym punktem sprzedaży tel. (22) 723 84 00

 

Jak anulować zamówienie?

Jeśli paczka nie została wysłana masz prawo zrezygnować z złożonego zamówienia w tym celu skontaktuj się z naszym punktem sprzedaży tel. (22) 723 84 00

 

Jak śledzić swoją paczkę?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

 

Zwrot towaru?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

W przypadku innych pytań prosimy o kontakt z punktem obsługi klienta, tel. 22 723 84 00 lub mailowo kontakt@pirosklep.pl


Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do naszego newslettera i zyskaj dodatkowe możliwości.